מערכת אשקלונים | צילום: ארכיון, איציק נפש 

מתחילת התפרצות הקורונה נרשמה עלייה של 30% במספר התלונות שהתקבלו ברשות ההסתדרות לצרכנות באשקלון ביחס לתקופה המקבילה אשתקד.
עיקר התלונות מתייחסות לענף התיירות, אולמות אירועים, מכוני כושר, קניות ברשת ועוד.

איציק נפש מציין כי: "המגיפה שקטעה את השיגרה יצרה מצב שאין התאמה בין החוק הקיים שמגן על הצרכן לבין המציאות. ועל כן נדרש לייצר פתרונות חדשניים מחוץ לקופסא כדי לשמור על זכויות הצרכן מחד ומאידך להבין את המציאות הקיימת שאינה נוחה לכל הצדדים. במציאות זו הצלחנו ברשות ההסתדרות לצרכנות באשקלון להגיע להישגים וזכויות הצרכן נשמרו".