מערכת אשקלונים | צילום: אייל אסרף

יוזמת ראש העיר, איתמר שמעוני, לחיזוק העסקים הקטנים באשקלון יצאה השבוע לדרך עם עלייתם לאוויר של 40 שלטי חוצות ובהם פרסום עסקים קטנים הפועלים בעיר.

כזכור, לפני מספר חודשים, העלה ראש העיר פוסט בפייסבוק ובו הזמין בעלי עסקים קטנים לקבל פרסום חוצות בחסות העירייה למשך חודש ימים, בו יוכלו לפרסם כל מה שירצו לטובת קידום העסק שלהם.

למעלה מ-200 בעלי עסקים, בתחומים שונים, פנו בבקשה להשתתף בפרוייקט, מתוכם בחרה ועדה בראשות סגן ראש העיר, אפי מור, שהוקמה במיוחד לטובת העניין, 80 בעלי עסקים שעמדו בקריטריונים שנקבעו.

לאחר מכן, נערכה הגרלה בין בעלי העסקים שנבחרו על מנת להחליט אילו 20 עסקים יפורסמו בשלטי חוצות גדולים ואלו 60 עסקים יפורסמו בשלטי חוצות הקטנים יותר. במסגרת הפרוייקט נשאה העירייה גם בעלויות העיצוב וההפקה וכך, גרפיקאי מטעם העירייה יצר קשר עם בעלי העסקים הנבחרים וביחד איתם עיצב עבורם את השלט. השבוע, כאמור, עלו בשלטי חוצות ברחבי העיר 40 בתי עסק, ובחודש הבא יעלו הייתר.

בין העסקים שנבחרו: אדריכלים ומעצבים, משפחתונים, משרדי תיווך, משחקיות, חנויות אופנה, חברות פרסום, הפקה, מוסיקה לאירועים ועוד.

ראש העיר, איתמר שמעוני: "העסקים הקטנים הם גלגל השיניים של הכלכלה באשקלון, ולכן חשוב לי מאוד לחזק אותם. לא בדיבורים, אלא במעשים. נבטיח שכל בתי העסק המשתתפים בפרוייקט ועומדים בקריטריונים שנקבעו, יקבלו את הזכות לפרסם את בתי העסק שלהם מעל גבי שלטי החוצות ברחבי העיר. אני קורא בהזדמנות זו לכל תושבי אשקלון להעדיף את בתי העסק המקומיים בכל רכישה של כל מוצר או שירות, כי הצלחה שלהם היא בסופו של דבר הצלחה שלנו".