העתיד כבר כאן – הדפסת מוצרים בתלת מימד

$(function(){setImageBanner('04fd0ed6-2098-46f7-b60f-8955bd9c6b45','/dyncontent/2023/9/10/6877a336-4605-4016-82f1-943260c5b5b3.jpg',14890,'קראנצו 525-110',525,78,false,46615,'Image','');})

שלבי הפקת פרסומת הטלוויזיה

 

  1. בחירת הבמאי – שיוביל את כול צוות ההפקה ויהפוך את הרעיונות והמחשבות שהועלו על הנייר לסרטון ממשי.
  2. פיתוח התסריט – התסריט אמור לשמש את כול המשתתפים שעובדים על הפרסומת ולהבטיח שכול עובד על הסט מבקש להשיג את מטרות התסריט. התסריט צריך לפרט את הצילומים, תנועות המצלמה, הדיאלוג והקריינות שתלווה את הפרסומת.
  3. מיקום הצילומים – רוב הפרסומות נדרשות למספר קטן של מיקומים. את מיקום הצילום צריך לארגן מראש. לפני שיאשר את מיקום הצילום, הבימאי אמור לבדוק את המיקום עצמו מראש, לבחון את זוויות הצילום, את האור ועוד.  אין צורך באישור מיוחד לצילום במקום פרטי אבל צילומים בחוץ במקומות ציבוריים דורשים אישור מהרשויות המתאימות.
  4. צילום הפרסומת – מנהל הפרסומת אחראי על סדר היום ועל תפקוד העובדים והוא זה שאמור להודיע לצוות על מספר ימי העבודה שיידרשו לצילום הסרטון.
  5. עריכת הצילומים – בשלב זה ההפקה עוברת לאולפן. הצילומים מועברים לעורך והוא עורך את כול הטייקים, בוחר בצילומים הטובים ביותר, ומחבר אותם לפרסומת אחת.
  6. המגע הסופי –  זהו הזמן שבו מנהל הסאונד והמוסיקאי נרתמים למשימה ומוסיפים אפקטים ומוסיקה לסרטון הפרסומת. 

מתחילים ברישום מדויק על הנייר

הפקת פרסומת לטלוויזה מצריכה יותר מאשר רק צילום שנמשך 30 שניות. לכן, חשוב לתכנן את רצף שלושים השניות הערוכות באופן מלא על הנייר, תוך ציון התזמונים המדויקים של הצילומים שיבוצעו הלכה למעשה.

חשוב להבין ש-30 שניות אלה חולפות מהר מאוד, ולכן חייבים לתכנן לא רק כול צילום אלא גם את משך הזמן המדויק של כל צילום ברצף העריכה. בניגוד לצילום סרט קולנוע שבו לבמאי יש שפע של מרחב תמרון כשמדובר ברצף עריכת משך הצילום (למעט אולי סרט מוזיקלי שבו יש לפעמים צורך לחתוך את הסצינה בשבריר שנייה מדויק), בצילום פרסומת קצרצר מרחב זה לא קיים.

פרסומת קצרצרה היא משחק אחר לגמרי מצילום סרט קולנוע באורך מלא. הבמאי המתחיל, גם אם הוא משלב בפרסומת שלו עבודת אולפן וירטואלי, יהיה מזועזע כשיגלה שהצילום המרהיב של זריקה נהדרת לסל, שצילם ב-34 טייקים, כדי להגיע לטייק המושלם, נמשך לאחר העריכה 6 שניות, ולא משאיר לו מקום להתאמתם של צילומים אחרים לתוך רצף 30 השניות. חשוב שהשחקן יספק את מספר השניות המדויק שהבמאי צריך, אבל הוא יוכל לעשות זאת רק אם ידע מראש את משך הזמן המדויק הנדרש לצילום המיועד.

הפתרון לבעיה זו היא תכנון מראש כמה זמן מסך יתפוס כול צילום ברצף המוגמר. במילים אחרות, צריך לערוך את הפרסומת על הנייר, פשוטו כמשמעו. זהו צעד בתהליך הקדם-הפקתי שלא מתבצע בצילום סרט קולנוע רגיל, ואם צריך לביים סרט פרסומת קצרצר, חשוב לזכור ולקחת את זה בחשבון, כדי למנוע כאב ותסכול בחדר העריכה.

באדיבות http://svstudios.co.il/he/home

 

 


$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('b5de77a3-339f-4a71-a6a0-6400a4556544','/dyncontent/2024/4/14/9ac4a702-5299-4632-9087-af711dcb1bd1.jpg',17419,'מכללת 525-80',525,78,true,46617,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('b5de77a3-339f-4a71-a6a0-6400a4556544','/dyncontent/2023/9/10/6877a336-4605-4016-82f1-943260c5b5b3.jpg',14890,'קראנצו 525-110',525,78,true,46617,'Image','');},15]]);}) אשקלונים - המקומון היומי של אשקלון באינטרנט
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה