דרכים מתקדמות לפילוח קהלים בפייסבוק – כך תגיעו לקהל היעד שלכם

$(function(){setImageBanner('9efba699-57da-497a-9b9f-119aaf8929cb','/dyncontent/2023/9/10/6877a336-4605-4016-82f1-943260c5b5b3.jpg',14890,'קראנצו 525-110',525,78,false,46615,'Image','');})

דרכים מתקדמות לפילוח קהלים בפייסבוק – כך תגיעו לקהל היעד שלכם

פרסום בפייסבוק הפך מזמן לארגז הכלים השיווקי של עסקים ומוסדות בארץ ובעולם. העובדה שניתן להגיע ישירות לסמארטפון של האנשים שמחפשים את המוצר שלהם, יצרה שינוי של ממש בתפיסות הפרסום הישנות ואיפשרה גם לעסקים קטנים להצטרף למהפכה. אז איך עושים זאת נכון? הנה כמה דרכים מתקדמות לפילוח קהלים.

הגעה למי שביקר באתר אך עדיין לא רכש

אחת הדרכים הטובות ביותר להגיע לקהל שבאמת רלוונטי למוצרים שלכם, היא בעזרת הפיקסל של פייסבוק. על ידי הטמעה שלו בקוד של האתר, אתם יכולים לטרגט באופן חכם את הלקוחות שלכם ולהציע להם את המוצר הספציפי שאותו הם חיפשו. אגב, הפיקסל מציע גם שיווק מחדש ללקוחות שרכשו ממכם ומכירים את המותג, כך שהוא ללא ספק הלב הפועם של כל פרסום מתקדם בפייסבוק.

פרסום שייראה רק על ידי האוהדים שלכם

זה לא סוד שהפרסום האורגני בפייסבוק יורד מגדולתו בכל שנה והתפוצה של הפוסטים שלכם מגיעה לפחות ופחות עיניים מדי חודש. יחד עם זאת, זה לא אומר שאתם צריכים להוציא הון רק בשביל להיות בקשר עם הקהל שאוהב אתכם ולפזר את תקציב הפרסום שלכם לחינם. במילים אחרות, על ידי פרסום שיופיע רק למי שעשה לייק לעמוד שלכם אתם תוכלו להשיג תוצאות נהדרות בהשקעה קטנה מאוד.

פנייה למי שצפה ברוב הסרטון שלכם

זה לא סוד שקמפיין איכותי או פרסום מתקדם בפייסבוק מתחיל עם סרטון טוב. אבל נראה שלא כולם מבינים עד כמה. מעבר לעובדה הידועה שסרטון נחשב לאפיק פרסומי זול יותר משאר האלטרנטיבות הקלאסיות, הוא מאפשר מדידה איכותית יותר. כלומר ניתן לפרסם אך ורק לאנשים אשר צפו בסרטון שלכם 75 אחוזים מהזמן ולהתעלם מאלו שהשירות שלכם בכלל לא עניין אותם. נכון שהדבר מחייב ניסוי קטן, אבל התוצאות שלו מחזירות את ההשקעה עם ריבית.

טירגוט של לקוחות שדומים ללקוחות שלכם

אופציית הקהל ה- LOOK A LIKE אולי מוכרת לרבים, אך ברוב המקרים לא נעשית באופן חכם.  לא כולם יודעים שניתן לבנות רשימה של לקוחות שמורכבת ממספרי הטלפון שקיימים בדאטה הארגוני או מהמיילים ששמורים בתבניות הניוזלטר שלכם. בנוסף, אפשר ליצור פילוח איכותי שייראה רק על ידי החברים של הלקוחות שלכם וליהנות מהשם הטוב שיצרתם לעצמכם בתוך הפייסבוק ומחוצה לו במהלך כל קמפיין.

פילוח באמצעות מיקום

חשוב לזכור שמעבר לכל הפילוחים המתקדמים, פייסבוק מאפשר לנו להשתמש במנגנון ה-GPS שקיים בכל מכשיר נייד. לכן, בנוסף לכל הנאמר בשורות הקודמות, אפשר להגיע לאנשים שנמצאים בסמיכות לעסק שלכם ומחפשים שירות שדומה לזה שאתם מעניקים – בזמן אמת. ניתן גם לקבוע את השעות שבהם אתם פנויים לקבל פניות חדשות או אפילו את סוג המכשיר שמתאים לשירות שאתם מעניקים. בקיצור, אפשר להגיע בדיוק לאנשים שאתם רוצים, בזמן ובמקום שאתם רוצים.

*המדור הינו מדור צרכני ואין לייחס לנאמר בו תחליף לייעוץ מקצועי. ט.ל.ח


$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('969567f6-748a-4518-8652-4d79206017af','/dyncontent/2023/9/10/6877a336-4605-4016-82f1-943260c5b5b3.jpg',14890,'קראנצו 525-110',525,78,true,46617,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('969567f6-748a-4518-8652-4d79206017af','/dyncontent/2024/4/14/9ac4a702-5299-4632-9087-af711dcb1bd1.jpg',17419,'מכללת 525-80',525,78,true,46617,'Image','');},15]]);}) אשקלונים - המקומון היומי של אשקלון באינטרנט
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה