תכירו את הנוער המצטיין של אשקלון

$(function(){setImageBanner('9d4e9d64-cc48-4a88-a7e5-ef0cfd2b6a6d','/dyncontent/2023/9/10/6877a336-4605-4016-82f1-943260c5b5b3.jpg',14890,'קראנצו 525-110',525,78,false,46615,'Image','');})

34 בנות ובני נוער קיבלו את פרס ראש העיר לנוער מצטיין ומתנדב בקהילה
הפרס, המוענק מידי שנה לתלמידות, תלמידים בכיתות י' – י"ב, תושבי אשקלון שהצטיינו בתחומי ההתנדבות, המדעים, הספורט, התרבות והאומנות על תרומתם הייחודית לקהילה ולחברה. כך נראות פניה היפות של העיר

 

השבוע נערך כמידי שנה טקס חלוקת פרסי ראש העיר לנוער מצטיין ומתנדב בקהילה במרכז הכנסים הבינלאומי במכללה האקדמית אשקלון.

34 בנות ובני נוער הועלו על נס וקיבלו תעודת הצטיינות ושי לאות ציון, הוקרה והערכה על תרומתם במגוון תחומי התנדבות שונים בעיר אשקלון.

בטקס נכחו ראש העיר וחברי מועצה, מנהלת אגף תרבות, נוער וספורט, דפנה עמירה ביטון, יו"ר פורום הורי אשקלון, דודי לוי, מנהלי בתי הספר, רכזים חברתיים ובני משפחותיהם של בנות ובני הנוער.

עם סיום הטקס נהנו בנות ובני הנוער ומשפחותיהם ממופע של עיליי בוטנר וילדי החוץ אשר עלה במסגרת 'בימות פיס' ובשיתוף מפעל הפיס.

צילום: סיון מטודי

להלן פירוט המצטיינות והמצטיינים:

ברנוב ליזה מבית הספר מקיף עירוני ד' הינה סגנית יושב ראש מועצת תלמידים. ממשיכה שנה הבאה לשנת שירות בכנפיים של קרמבו. התחילה כחונכת מלווה נער מהחינוך המיוחד ולאחר שנתיים הדריכה את קבוצת החניכים עם התפקוד הנמוך. השנה היא אחראית על כל תחום הצרכים המיוחדים בסניף ומובילה את צוות המדריכים.

אביקזר יהל מבית הספר מקיף ב' התחילה להתנדב במש"צים בשנת 2019, מדריכה ומנחה בגיחות וטיולים מדריכים צעירים. הן מבחינה טכנית והן מבחינת תוכן. ערך עליון אצלה חינוך לערכים ודרך ארץ.

בלינקי נעמה מבית הספר אורט אפרידר הינה מדריכה מצטיינת "בנוער למען חברה שווה" משנת 2018 עברה קורס הדרכה בתחום ההסברה באנגלית ועידוד דעת קהל עולמית חיובית על ישראל. חברה בהרכב המוזיקאלי ומנגנת בגיטרה. בכל שנה משתתפת בפרויקטים כיתתיים כמו 'מסבירים צעירים'.

מיכאלשוילי אביתר יעקוב מישיבת צביה משמש כקומונר בסניף אריאל, זאת לאחר ששימש במשך שנתיים כמדריך בסניף. מוביל את הצוות ביד רמה.

ז'נבה הודיה שקד מאולפנת צביה התחילה להתנדב בצוות נחשון במהלך השנה הצטרפה לפרויקט שנקרא מהפכה של שמחה במסגרתו משמחים חולים. לאחר שנתיים נכנסה להדרכה בסניף חדש באגמים. היא עברה קורסים רבים בהדרכה של של"ח והדריכה קבוצות טיולים. במהלך הקיץ עברה קורס ניווטים וניהלה קורס של שבוע. התחילה להיות במד"צים ולאחר מכן הדריכה קבוצה והתמודדה עם אתגרים לא קלים. בנוסף יצאה לקורס מד"בים והרימה פרויקטים ששיפרו את חיי הקהילה בעיר.

יעקב ליאל מבית הספר אמית טכנולוגי התמודדה 3 שנים עם מחלת הסרטן. בעקבות כך הייתה במסגרת גדולים מהחיים. היא התנדבה בכנפיים של קרמבו ומובילה פרויקטים נוספים. בכיתה י"א התחילה במועצת הנוער והתמידה במועצה ובפרויקטים ואף קיבלה תפקיד משמעותי במועצה.

גהסי הדס מבית הספר מדעים מתנדבת במספר תנועות והתנדבויות ביניהן עתודות, מד"צים, סמינריון גשר, הזמיר וכיבוי אש.

זגורי ירדן מבית הספר אורט אדיבי מובילה את פרויקט 'טיפוח נשות רווחה' פרויקט שמטרתו לטפח נשים שאין להם יכולת. תלמידות מהמגמה מטפחות אותן. במסגרת הפרויקט היא דואגת ליצור קשר עם הנשים לגיוס מתנדבים ולכלל הלוגיסטיקה.

ברלן מישל מבית הספר מקיף ה' משמשת כראש בתחום קשישים ורווחה בפרויקט נוער למען חברה שווה. מוציאה מיזמים רבים. בנוסף פעילה בתוכנית אלפא ועשתה עבודת חקר לריפוי סרטן.

עייני סתיו מבית הספק אמנויות פעילה במועצת תלמידים 6 שנים. לפני כן הייתה פעילה בפרלמנט ובמד"א פעילה מזה 3 שנים - תחילה בהתנדבות ואח"כ בהדרכה.

ארביב פז מבית הספר הנרי רונסון מתנדבת במועצת התלמידים. הייתה בתפקיד מזכ"לית, סגנית יו"ר. השנה נבחרה כיו"ר מועצת תלמידים. בפרויקט הנצחת חללים נפגשת פז עם משפחה שכולה על בסיס שבועי. בנוסף מתנדבת "אחד על אחד" ושגרירה אשר מדברת על המצב בארץ מבחינה חברתית ופוליטית. התחילה להתנדב במש"צים מכיתה ט' הייתה מדריכה במחוז וכיום רכזת הדרכה.

ישראלי שיר מבית הספר מקיף א' פעילה במועצת תלמידים ותחנת הרדיו הבית ספרי. בוגרת עמיתה בדילר. יזמה מיזם בנושא חללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה. פעילה בכנפיים של קרמבו. התנדבה לאמן נערים ונערות בקרטה. השתתפה בהצגות במסגרת השתייכותה ללהקה הייצוגית.

פימה שגיב מבית הספר מקיף ו' מתנדב במגוון רחב של מקומות מעורבת בפעילויות חברתיות בביה"ס ובמועצת הנוער מדריך פעיל במד"בים ובבני עקיבא.

זורבליוב ניקול מבית הספר מקיף א' מאמנת קבוצת נבחרת אקרובטיקה, תומכת בהם ומכינה אותם בכל ההיבטים לתחרויות ולערכים.

גרוביץ רון מבית הספר כפר סילבר מלווה ומרכז ספורט עירוני והיאבקות בקבוצות קטנות ונוסע איתם לתחרויות מסביר ועוזר למתאמנים הצעירים.

הלד מעיין מבית הספר מקיף א' פעילה בתנועת החבר המיוחד שלי וחונכת ילדה עם צרכים מיוחדים בנוסף מתנדבת בכנפיים של קרמבו. מפעילה חדר אימרסיבי, וכמובן נותנת תגבור לתלמידים עם קשיים לימודיים. בעלת ראש גדול ורצון לתת.

גוטסדינר שיר מבית הספר מקיף ה' פעיל במרכז ההכנה לצה"ל, ליווה את "מנהיגות צעירה הכנה לצה"ל" כיום מלווה את הקבוצה הבוגרת מארגן סירים לבסיסים וטיולים. נרתם בבתי הספר לקידום הכנה לצה"ל באירועים משמעותיים ובשגרה.

קגנוב בראל מבית הספר מקיף ה' פעיל בתנועת נוער למען חברה ומשמש כסגן בפועל למען חברה שווה. מפגין מצוינות, מנהיגות ואחראי על מיזמים שונים-צוות המדריכים של הפרויקט, קורס מובילי הקבוצה, פיתוח תכנית התפתחות אישית למתנדבי הפרויקט, ניהול צוות משאבי אנוש וגיוס בני נוער.

חנניה טליה מבית הספר אולפנת צביה פעילה בתנועת פרח יום הולדת, חרוצה תמיד מגיעה בזמן עם רצון לתרום. מנהיגה לוקחת פרוייקטים תחת חסותה. בטקסים ואירועים עירוניים תמיד הראשונה להתנדב. בנוסף אחראית על המדיה והפרסום בפרויקט ובכל אירוע או הפנינג עם חיוך על הפנים. מתנדבת במד"בים מזה כמה שנים ובוגרת מד"א.

בן משה עדן מבית הספר מקיף א' פעילה בתנועת כנפיים של קרמבו ובמאית במגמת תיאטרון. נמצאת במשלחת של הסוכנות היהודית. אחראית על שכבות ט-יב בונה גאנט הדרכה שנתי. אחראית על קיום ישיבות צוות והתאמת חנוכיות בין החונך הרגיל למיוחד. בנוסף אחראית על אירועי השיא הפרויקטים והפעילויות השוטפות בסניף.

שפי נועה מבית הספר קידום נוער החלה להתנדב כמדריכה לילדים על הרצף האוטיסטי. שילבה ותיווכה את החניכים בפעילויות. התנדבה בכל שבוע שלוש פעמים יש לה מוטיבציה והכלה בנוסף לוקחת חלק בפעילויות והתנדבויות ביחידה במהלך כל השנה.

פ'לשצוק קרינה מבית הספר מקיף ד' פעילה בתנועת המד"בים. היא התנדבה תחילה במד"צים שם גילתה מנהיגות ומיומנות בהדרכה. קרינה מכשירה קבוצות מד"בים. בסמינר קיץ לקחה חלק בצוות הסמינר והייתה מדריכת קבוצה. בנוסף במהלך שנת הפעילות של המד"בים היא דאגה שהקבוצה תמשיך פעילות שוטפת.

אורי אבי מבית הספר אורט אפרידר פעיל מועצת הנוער העירונית, היה נציג במועצת הנוער במשך שנתיים וחצי לאחר מכן נבחר לכהן כמזכ"ל המועצה. מנהיג את חבריו ומוביל אותם להצלחה. בנוסף אורי מכהן בתור יו"ר מועצת התלמידים הבית ספרית.

בנקום אדם מישיבת צביה שימש במשך שנתיים וחצי כמדריך בפרויקט מחוברים. משמש להם כמנהיג ודוגמא אישית. בנוסף אדם מתנדב במדצ"ים ומדב"ים וגם התנדב במועצת הנוער.

יחיאלי יובל מבית הספר הנרי רונסון פעילה מתנדבת פעילה בצופים, לוקחת יוזמות ומובילה תהליכיים חינוכיים. רצינית ונמצאת בכל הפעולות והכל עם הלב והנשמה. בנוסף היא בקשר עם המון גורמים כדי לשפר וללמוד. מקיימת ישיבות הובלה לכלל המדריכים בשבט וישיבות הדרכה.

שלמה איתן מבית הספר אורט אפרידר פעיל בתנועת נוער לתת. במשך שנתיים מתנדב בנוער לתת והצליח לשלב את פרויקט מגשימים ובין היתר מתנדב במתן בסתר. כיום איתן עובד על יוזמה לעזור לילדים שעברו חרם בעזרת חבריו לקבוצה.

גלולה שהם מבית הספר הנרי רונסון מתנדבת כמגישת עזרה ראשונה במד"א, מדריכת נוער. בנוסף אחמ"שית אירועים ואבטחה. השנה לקחה חלק משמעותי בגמ"ח קמחא דפסחא.

אדגן אביחי מבית הספר מקיף ב' פעיל בסיירת סחי מאתר צרכים וקשיים ונותן מענה רלוונטי. מוביל חברתית ולימודית.

אלמלם עילאי נדוד מישיבת צביה הקים את סניף בני עקיבא באגמים ומתמודד עם קשיים רבים עליות ומורדות שהסניף עובר. גורם להתאחדות הצוות ומגייס מתנדבים ונוער.

מלכה אדיר חיים מישיבת צביה מדריך בבני עקיבא לוקח חלק מרכזי בארגונים בחשיבה ובהגדלת הראש באירועים ובטיולים ותמיד נשאר לראות שהכל חוזר לקדמותו. בנוסף פעיל מאוד באירועים של העירייה במהלך השנה כמו מעגלי שיח.

ליפז נועם מישיבת צביה מדריך בתנועת הנוער "עזרא" מזה שנה וחצי חניכים שבאים לסניף. בנוסף פעיל מאוד בחג"ס (השכבות הבוגרות בסניף). מוביל בישיבה דוגמה ומופת יחד עם מצוינות חברתית ובהובלת פעילויות בשכבה.

לוריא כנפו מבית הספר אורט אדיבי פעיל בתנועת פרחי הדגל אור ישראלי ועוסק רבות בהדרכה לנוער בסיכון.

מאור חסון מבית הספר מדעים משמש כמדריך במד"צים.

אורי אביקזר מבית הספר אורט אפרידר פעיל במועצת הנוער.


$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('81413649-8944-41dd-8f39-2aa4ec399ed7','/dyncontent/2024/5/16/6aa6d421-773d-4351-935f-ed48fb5a323f.jpg',17419,'מכללת 525-80',525,78,true,46617,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('81413649-8944-41dd-8f39-2aa4ec399ed7','/dyncontent/2023/9/10/6877a336-4605-4016-82f1-943260c5b5b3.jpg',14890,'קראנצו 525-110',525,78,true,46617,'Image','');},15]]);}) אשקלונים - המקומון היומי של אשקלון באינטרנט
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה