$(function(){setImageBanner('09f4e487-f6e8-4ffa-9471-0e25b8f47b41','/dyncontent/2023/9/10/6877a336-4605-4016-82f1-943260c5b5b3.jpg',14890,'קראנצו 525-110',525,78,false,47093,'Image','');})

חשיבות השילוט לעסק

בימינו, עסק צומח ומצליח תלוי בהרבה יותר גורמים מאשר בעבר. אין זה מפתיע שבסביבה כל כך תחרותית, בעלי עסקים נדרשים להשקיע מאמצים נוספים באסטרטגיות השיווק שלהם, רק על מנת להצליח לבלוט קצת יותר מהמתחרה.

מלבד ביסוס תקשורת יעילה עם הלקוחות ופרסום נאות של המוצרים או השירותים שהעסק מציע, שילוט לעסקים, נכון וטוב, הוא הדרך היעילה והחסכונית ביותר לפרסום, לחשיפת המותג ולמשיכת לקוחות.

$(function(){setImageBanner('c05a0b7e-0981-4633-b3bf-5032ce681c36','/dyncontent/2023/9/20/3994434a-2f4d-484d-a4c2-71ed8a5d0981.jpg',16338,'מוצצים 510-80',510,80,false,47094,'Image','');})

מחקר שנערך לאחרונה מלמד שכמעט 76% מהצרכנים סיפרו שהם נכנסו לחנות או לעסק שמעולם לא ביקרו בו לפני כן, רק בגלל שהשלט של העסק הוביל אותם פנימה. ממצא המחזק את הטענה שהשילוט לעסק הוא צורת הפרסום האפקטיבית ביותר.

הנה כמה סיבות המסבירות מדוע חשוב להשקיע בשלטים מותאמים אישית לעסק:

  • רושם ראשוני – העיצוב הגרפי של השלט לעסק שלכם הוא גם הרושם הראשוני החשוב שיקבלו לקוחות חדשים על העסק שלכם. השלט משמש גם ככלי שיווקי אשר מייצר תמונה עקבית במוחם של הלקוחות הקבועים שלכם. רוב העסקים הקטנים משקיעים מחשבה רבה בשאלה איך ייראה השלט שלהם, עם הלוגו ועם המראה שיציג בפני הציבור את זהות המותג – לפחות בתחילת דרכו של העסק. לאחר שהעסק יהפוך לוותיק, ייתכן שהשלט יוזנח לטובת פעילויות שנתפשות כחשובות יותר. אלא ששלטים מרופטים עם נורות שרופות או שגיאות כתיב מיותרות, אשר חושפים רישול, עלולים גם להרחיק לקוחות.
  • הגברת החשיפה למותג – שילוט טוב יגרום לעסק שלכם לבלוט מבין שאר העסקים, על ידי הגדלת החשיפה למותג שלכם ושיפור הסיכויים לחזרה של לקוחות קיימים ולרכישת לקוחות חדשים.
  • יצירת בידול – שלט מותאם אישית יסייע להבליט את העסק שלכם משאר המתחרים, ויעזור לכם לבנות מותג ייחודי בעיניהם של לקוחות פוטנציאליים. יחד עם זאת, חשוב לזכור שעל מנת ליצור שלט שיבליט את העסק שלכם, יהיה עליכם לדעת לבחור בעיצוב מושך ויעיל, אחרת השלט יאבד את כל הפוטנציאל שלו. המשמעות היא שעדיף להפקיד את מלאכת השילוט בידיהם של אנשי מקצוע שיעצבו את השלט האופטימלי המתאים לעסק שלכם.
  • שיפור המכירות – השלט שלכם הוא איש המכירות שלכם ברחוב. הוא מדבר אל העוברים ושבים ומודיע להם על המוצר או על השירות שלכם. שלט עסקי, יותר מכל צורה אחרת של פרסום, מבטיח את ההחזר הטוב ביותר עבור ההשקעה.
  • עיצוב המסר – השלט של העסק שלכם חייב להיראות כדי לעודד כניסת לקוחות ובסופו של דבר להגדיל את השורה התחתונה. שלט חיצוני צריך להיות מודגש, עם הודעה קצרה וקלה לקריאה ממרחק. הוספת פרטים רבים מדי על השלט, רק מבלבלת את הקורא. כדי להיות בלתי נשכחים וקונסיסטנטיים, השלט שלכם צריך לשאת את תמונת הארגון כלומר, הלוגו וערכת הצבעים המיוחדת לזהות שלכם.

אפשר להוסיף לשלט אורות מהבהבים או טקסט נגלל, שיצרו תשומת לב רבה יותר. השלט חייב להיות מואר היטב ונראה לעין גם לאחר שעות האור. השלט שלכם הוא הפרסומת הטובה ביותר כאשר השחר מפציע, כשהשמש במרום השמים, ולאחר ששקעה והותירה אחריה עולם באפלה.

  • חסכון ניכר – שילוט הוא אחת האסטרטגיות השיווקיות החסכוניות ביותר. אמנם, ייתכן שתצטרכו להשקיע השקעה ראשונית ניכרת, אבל לאחר שהשלט יהיה מוכן ומותקן, לא תצטרכו להשקיע כספים נוספים, למעט בתחזוקה, ולמעשה השלט יפרסם את החברה שלכם חינם 24/7.
  • פרסום מסביב לשעון – בין אם השלט הוא פנימי או חיצוני, הוא עובד למענכם בלי הפסקה לאורך כל הזמן. השלט נראה לעין 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, 365 ימים בשנה. עובדה זו כשלעצמה מלמדת שמדובר בהשקעה ראויה שתעבוד עבורכם ללא צורך בהשקעת מאמץ כל שהו, לא משנה מה השעה או באיזה יום או שנה מדובר.
  • תקנות והרשאות – גם אם אתם מדמיינים שלט גדול ונועז ביותר, מיקום השלט כפוף לתקנות המקומיות הנוגעות לבטיחות, לסיכונים ולתקנות חשמל. ייתכן גם שתצטרכו להצטייד באישור, כחלק מהחוזה שעליו אתם חותמים עם החברה שתפרסם את השלט ברבים. חשוב להיות מודעים לכל אלה ולא לחרוג מהמותר.

לאור דברים אלה, לא משנה עד כמה העסק הקטן שלכם הוא בעל מוניטין רב, אחד ההיבטים הקריטיים של הנִרְאוּת הציבורית שלכם יבוא לביטוי בשלט של העסק. השלט הוא סוג של תקשורת מהירה וחסכונית שמכריזה מי אתם ומה יש לכם להציע. כאשר השלט העסקי מתוכנן בקפידה ומתוחזק היטב, הצורך בצורות אחרות של פרסום פשוט מצטמצם.

*המדור הינו מדור צרכני ואין לייחס לנאמר בו תחליף לייעוץ מקצועי. ט.ל.ח


$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('786e3aff-9806-4d70-b605-2a5d7eade0f3','/dyncontent/2024/4/14/9ac4a702-5299-4632-9087-af711dcb1bd1.jpg',17419,'מכללת 525-80',525,78,true,47095,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('786e3aff-9806-4d70-b605-2a5d7eade0f3','/dyncontent/2023/9/10/6877a336-4605-4016-82f1-943260c5b5b3.jpg',14890,'קראנצו 525-110',525,78,true,47095,'Image','');},15]]);}) אשקלונים - המקומון היומי של אשקלון באינטרנט
 
$(function(){setImageBanner('ab4cf152-4bb2-4804-8773-f20a072768b5','/dyncontent/2023/9/20/3994434a-2f4d-484d-a4c2-71ed8a5d0981.jpg',16338,'מוצצים 510-80',525,78,false,46855,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה