מערכת אשקלונים | צילום: מתוך הנזק שגרם העובד לתנור במסעדה 

לפני מספר חודשים חוו העובדים בבית קפהבאשקלון  חוויה לא ממש נעימה. אחד העובדים ככל הנראה הסתכסך עם בעל המקום והחליט לנקום בו ולפגוע ברכוש במקום. העובד החל להתפרע בתוך בית הקפה תוך כדי המשמרת בה עבד. אלא שאותה התפרעות לא הסתיימה בהוצאת קיטור ובנזק מינימאלי, התמונה לאחר אותו התקף זעם הייתה גרועה הרבה יותר. אותו עובד שבר את דלתות התנור במטבח, השמיד ושבר כמה סטים של צלחות, קרע ושפך קרטוני חלב, גרם נזק למכונות נוספות ולכלי מטבח רבים, והשאיר את המטבח הרוס שבור ומנותץ. סך כל הנזק עמד על כמה עשרות אלפי שקלים.

לאחר המקרה פנה בעל המקום  אל סוכן הביטוח יוסי לביא בעל סוכנות הביטוח לביא ביטוחים שאצלו הוא מבוטח ושטח בפניו את הסיפור . האיש  היה בטוח כי למרות הנזק הכבד העובדה  כי מדובר בעובד שלו שגרם את הנזק , תגרום לכך שלמרות פוליסת הביטוח שלו , הוא לא יהיה זכאי כלל לפיצוי אפילו לא בסכום נמוך. לאחר שהציג בפניו את המקרה הרגיע לביא את האיש ואמר לו כי הוא מטפל במקרה אל מול חברות הביטוח ויעשה הכל בכדי שיקבל את הפיצוי המגיע לו בהתאם לפוליסה. לאחר כמה ימים מאמציו של לביא נשאו פרי, בעל בית הקפה שחששותיו היו לשווא קיבל את המגיע לו. כאמור בשבוע שעבר הגיע למשרדו של לביא וקיבל את הפיצוי.

"מקרים מהסוג הזה יכולים לקרות בכל בית עסק ובכל רגע " אמר השבוע לביא ."צריך לערוך פוליסת רכוש מקיפה לבית העסק ,לקרוא את כל הפוליסה ולשים לב לפרטים או לתת לסוכן ביטוח מקצועי שיטפל בענייו".