שיווק באינטרנט בשנת 2016/2017

$(function(){setImageBanner('84520ae7-6ef7-4197-8081-667df004a99c','/dyncontent/2023/9/10/6877a336-4605-4016-82f1-943260c5b5b3.jpg',14890,'קראנצו 525-110',525,78,false,46615,'Image','');})

שיווק באינטרנט בשנת 2016/2017

אנחנו כבר יודעים שמשנה לשנה עולם הדיגיטל הופך יותר ויותר משמעותי, בכל תחום הפרסום, השיווק ויחסי הציבור באינטרנט. תפקידים חדשים נוצרים, עסקים מתחילים להבין את החשיבות של נוכחות ברשת ומגייסים לעבודה אין האוס אנשי סושיאל מדיה, קמפיינים וקידום אתרים, ולאלו שאין צורך במישהו במשרה מלאה הם מוציאים את העבודה החוצה, לחברות הדיגיטל השונות. אותן חברות דיגיטל מגייסות עוד לקוחות חדשים, שהפנימו את המצב וככל שעובר הזמן, אנחנו רואים כיצד יותר ויותר תקציבי פרסום מופנים לעולם האינטרנט, במקום לשיווק המסורתי בעיתונים ובשלטי החוצות השונים. בשנה הקרובה המגמה הזאת, כאמור, לא תרד, אלא רק תעלה.

ובדיגיטל כמו בדיגיטל, אנשי השיווק לא יוכלו לקפוא על השמרים, שכן מה שרלוונטי היום, מחר הוא כבר חדשות ישנות.

אז מה צפוי לנו מבחינת עולם השיווק באינטרנט?

וידאו, וידאו ועוד פעם וידאו. כשיש מלחמה בין 2 חברות ענק, לרוב מי שמרוויח מהתחרות הוא הצרכנים, ובמקרה שלנו אנשי השיווק. מי שמשווק את העסק שלו בפייסבוק וכבר מעלה סרטוני וידאו ישירות לפייסבוק בקידום ממומן, יכול לראות במו עיניו כיצד הסרטון שלו מגיע לקהל יעד רחב במחיר מגוחך, של כמה אגורות לצפייה. הסיבה, פייסבוק החליטו שהם נלחמים ביוטיוב והם רוצים להפוך למעצמת סרטוני וידאו בעצמם. איך עושים את זה? מורידים חשיפה לתוכן שמשותף ביוטיוב, ומאלצים את אנשי השיווק להעלות את התכנים ישירות לפייסבוק. התמריץ? חשיפה גבוהה יותר מכל אלמנט אחר. יותר מתמונה, יותר מפוסט כתוב ובטח יותר מלינקים מאתרים חיצוניים. פייסבוק בסופו של יום רוצה להיות האינטרנט. אנשי הדיגיטל שיאמצו את הקפריזות של הענק הכחול ויסתגלו לשינויים שנכפים עליהם מחבריו של צוקרברג, רק ירוויחו בטווח הארוך.

קמפיינים ממומנים בגוגל. עוד אפיק שיווקי שהתחיל מגמה מסוימת בשנה החולפת, שצפוי להתחזק בשנה הבאה. אחרי שגוגל הסירה את המודעות הממומנות בצד של עמוד החיפוש שלה והוסיפה תוצאות ממומנות, כנראה שאין מנוס מלהגיד את זה. יש לכם עסק? תתמקצעו או תמצאו תותח שיודע להרים קמפיינים ממומנים. תוצאות החיפוש האורגני הצטמצמו. בשום פנים ואופן אסור להזניח את הקידום האורגני. אבל אם אתם רוצים תוצאות מהירות יותר, כדאי מאוד שתפנו חלק מהתקציב שלכם לקידום ממומן.

שיווק באינטרנט באמצעות תוכן- אל תטעו לרגע. הגולש הממוצע הופך מתוחכם, הוא יודע לזהות מתי אתם דוחפים לו בולשיט, מתי אתם כותבים תוכן רק בשביל "לכתוב תוכן" ואם אתם לא מעניינים אותו, הוא אומר לכם ביי ומגדיל לכם את הbounce rate. תוכן איכותי הוא מתכון מנצח. אם תתנו ערך מוסף לגולש, הסיכוי שהוא יהפוך מגולש ללקוח שלכם, הוא גבוה בהרבה, מאשר אם תפוצצו אותו במאמרים שיווקים שכל מה שהוא מבין זה, גם הם רק רוצים את הכסף שלי. לפני שהגולש יסכים לתת לכם את הכסף שלו, הוא יצפה שתשכנעו אותו. לא על ידי הצעה מעניינת, אלא על ידי תוכן איכותי שמוסיף לו, שהוא ניטראלי, שהוא לא מרגיש שמנסים לדחוף לו מוצר בכוח. גם בשנת 2017, שיווק באמצעות תוכן איכותי יתפוס יותר ויותר מקום, שכן עסקים רבים מתחילים להפנים שלפני ששולחים מייל ללקוח פוטנציאלי עם הצעת מחיר לגבי מוצר שהוא מתעניין בו, כדאי ורצוי לשלוח לו מייל או שניים שמדברים על עולם התוכן של אותו מוצר, אבל לא מדברים על מכירה.

טרנדים- אי אפשר כל כך לנבא מה יהיה הפוקימון גו של שנה הבאה, אבל אנשי השיווק חייבים להיות עם היד על הדופק, לראות מה השיח ברשת ולנצל אותו בחכמה.

הכי חשוב- בתור משווקים, מה שאתם יודעים הוא לא בהכרח מה שיהיה נכון מחר. תתעדכנו. כל הזמן. תתחדשו. תמיד.


$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('c0b4110b-bda7-4d02-a84d-09500f456f8b','/dyncontent/2023/9/10/6877a336-4605-4016-82f1-943260c5b5b3.jpg',14890,'קראנצו 525-110',525,78,true,46617,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('c0b4110b-bda7-4d02-a84d-09500f456f8b','/dyncontent/2024/4/14/9ac4a702-5299-4632-9087-af711dcb1bd1.jpg',17419,'מכללת 525-80',525,78,true,46617,'Image','');},15]]);}) אשקלונים - המקומון היומי של אשקלון באינטרנט
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה